Näringslivskväll

måndag 5 december 2022 18:30-21:30, Hennickehammars herrgård, Hennickehammar 3, 68292 FILIPSTAD, Sverige
Talare:

Landshövding Georg Andrén, regionråd Fredrik Larsson och kommundirektör Hannes Fellsman, Filipstads kommun.

Organisatörer:
  • Christer Olsson
  • Ann-Charlotte Jonsson

Filipstads Rotaryklubb bjuder in till en näringslivskväll med Företagarföreningen, Nyföretagarcentrum, Svensk Handel, Filipstadsföretag i samverkan och övriga intresserade.

Här får vi veta hur tankegångarna går inom Länsstyre och Region om förutsättningar och möjligheter för framtida företagande på mindre orter som t.ex. Filipstad.

Alla intresserade har här möjlighet att ställa frågor och få svar av högsta ansvariga i vårt län.

OBS Deltagaranmälan till Hennickehammars Herrgård tel. 0590-608500 senast fredag 2 dec. Måltidskostnad 155kr